خرید از سراسر دنیا


» کاهش وزن با مصرف سیر

کاهش وزن با مصرف سیر

کاهش وزن باورنکردنی با سیر


اگر امیدوارید چند کیلو وزن کم کنید ، توصیه می کنیم با قدرت شگفت انگیز سیر در کاهش وزن آشنا شوید. ممکن است شما را شگفت زده کند!


سیر یک منبع غذایی بسیار محبوب است که تقریباً در همه غذاهای جهان ، هرکشور و هر خانواده ای یافت می شود. این ماده غذایی علاوه بر عطر و طعم ، دارای خواصی است که آن را برای کاهش وزن گزینه ای مناسب می کند. این گزینه برای کسانی که می خواهند لاغر شوند و سلامت بیشتری داشته باشند بسیار مناسب است. این ماده غذایی ، از کاهش سطح استرس گرفته تا بهبود عفونت های باکتریایی گزینه ای مفید و موثر است.


مصارف دارویی سیر


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

این ماده غذایی کاربردهای مختلفی در طب سنتی دارد. به عنوان یک آنتی بیوتیک عمل می کند ، فشار خون و کلسترول را کاهش می دهد ، سطح انسولین را تنظیم می کند. همچنین از این ماده در درمان توکسوپلاسموز ، مشکلات قلبی ، تصلب شرایین ، روماتیسم و عوارض دیابت استفاده میشود.


با این حال ، استفاده در مقادیر زیاد ، می تواند باعث تحریک معده شود. سایر فوایدی که می توانید از سیر بهره مند شود عبارتند از:


رفع عفونت های روده ای

بواسیر

زگیل 

تبخال در دهان

استرس و بی خوابی

نقرس

تب

کم خونی


سیر را باید بصورت خام مصرف کرد یا بصورت پخته؟


اگر می خواهید از آن برای کاهش وزن استفاده کنید ، می توانید آن را به صورت خام و پخته بخورید.


 وقتی سیر خام مصرف شود ، عنصر آلیسین ، با اثرات آنتی بیوتیکی و کاهش قند خون ، آزاد می شود.


وقتی سیر پخته شود ، آئائین آزاد می شوند. این عناصر دارای اثرات ضد لخته شدن است و همچنین می تواند به کنترل کلسترول بالا کمک کنند.


در کاهش وزن ، هضم غذا را بهبود می بخشد زیرا ترشح اسید معده را افزایش می دهد. همچنین قند خون شما را کنترل کرده و سموم و مایعات اضافی را از بدن دفع می کند.


به همین ترتیب ، تولید کورتیزول (مرتبط با هورمون مربوط به استرس) را تنظیم می کند.


بعلاوه سیر دارای خواص محافظت از قلب است. از این رو ، این یک روش خوب برای جلوگیری از دیابت ، حملات قلبی و بیماری های قلبی است.


طبق تحقیقات اگر می خواهید لاغر شوید ، سیر باید بهترین دوست شما باشد. اول از همه ، اشتها را مهار می کند ، برای مدت طولانی تری احساس سیری می کند و از پرخوری محافظت می کند.


علاوه بر این ، و شاید مهمتر از همه ، سیر مسئول افزایش متابولیسم شما است. زیرا به سیستم عصبی شما اجازه می دهد تا آدرنالین بیشتری تولید کند. این بدان معناست که بدن شما کالری بیشتری می سوزاند ، که واقعاً برای کاهش وزن مفید است.


نکات مهم در استفاده از سیر برای کاهش وزن


اگر هدف شما کاهش وزن با استفاده از سیر است ، یک قاشق چای خوری روغن زیتون را با یک حبه سیر رنده شدن ترکیب کنید. هر روز صبح حداقل نیم ساعت قبل از صبحانه میل کنید.


و یا یک سیر خام خرد شده را با نصف قاشق چایخوری دارچین و 1 فنجان آب گرم مخلوط کنید. اگر هر روز این مخلوط را مصرف کنید ، تغییراتی مثبت در بدن خود مشاهده خواهید کرد.


همانطور که مشاهده می کنید ، این یک منبع غذایی بسیار قدرتمند و عالی برای کاهش وزن بطور سالم است.


گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

در نتیجه ، اگر می خواهید به درستی وزن کم کنید ، باید مصرف سیر با رژیم غذایی متعادل و ورزش ترکیب شود. اگر سوال دیگری دارید ،حتما از یک متخصص تغذیه مشاوره بگیرید.


ارم بلاگ


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده