دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کاهش وزن با چای سبز

کاهش وزن با چای سبز

آیا رابطه ای بین چای سبز و کاهش وزن وجود دارد؟


کافئین و آنتی اکسیدان موجود در چای سبز می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند. در این مقاله ، با توجه به برخی مطالعات علمی ، اثرات چای سبز را دریابید.


درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

آیا برای رسیدن به وزن ایده آل خود رژیم گرفته اید؟ آیا کسی به شما پیشنهاد داده است که چای سبز مصرف کنید زیرا این امر به شما در کاهش وزن کمک می کند؟ بنابراین آیا این امر درست است؟ آیا واقعاً رابطه ای بین چای سبز و کاهش وزن وجود دارد؟


در مقاله امروز ، برخی اطلاعات علمی در مورد چای سبز ارائه خواهیم کرد. با این روش می توانید بفهمید که آیا واقعاً لازم است چای سبز را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.


خواص چای سبز


این چای بسیار غنی از آنتی اکسیدان ، ویتامین ها و مواد معدنی است. بدون شک ، چای سبز یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در سراسر جهان است. افراد از فرهنگ و سنین مختلف می توانند در هر زمان از روز این چای را بنوشند.


چای سبز سرشار از پلی فنول با خاصیت آنتی اکسیدانی است. علاوه بر این ، به لطف اجزای سم زدا و ضد التهاب ، می تواند به محافظت از سلول ها در برابر رادیکال های آزاد کمک کند.


همچنین حاوی ویتامین های A ، B ، C ، D ، E ، H و K و مواد معدنی مانند سلنیوم و روی است. این ترکیبات به افزایش عملکردهای متابولیکی بدن کمک می کنند. حال ، آیا واقعاً برای لاغر شدن نوشیدن چای سبز ضروری است؟


1. کافئین


طبق برخی مطالعات ، کافئین دارای یک اثر تحریک کننده است ، که می تواند به چربی سوزی کمک کند. اگرچه 1 فنجان چای سبز حاوی کافئین کمتری نسبت به 1 فنجان قهوه است ، اما برای تأمین این اثر تحریک کننده کافی است.


2. خواص ادرار آور


این نوشیدنی دارای خواص ادرارآوری است که به از بین بردن موادی که بدن دیگر نیازی به آنها ندارد کمک می کند ، بنابراین با احتباس مایعات مقابله می کند.


3. آنتی اکسیدان ها


چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

این نوشیدنی حاوی آنتی اکسیدان های زیادی از جمله کاتچین ها است که به سرعت متابولیسم بدن کمک می کنند. برخی مطالعات نشان داده اند که نوشیدن 1 فنجان چای سبز در روز می تواند سطح آنتی اکسیدان را در بدن افزایش دهد.


آنتی اکسیدان اصلی این چای EGCG است ، ترکیبی که می تواند آنزیمی را که باعث تجزیه هورمون نوراپی نفرین می شود ، مهار کند. هنگامی که این آنزیم مهار می شود و سطح نوراپی نفرین افزایش می یابد ، چربی نیز تجزیه می شود.


نوشیدن هر روز چای سبز می تواند با افزایش متابولیسم انرژی به چربی سوزی کمک کند. اکنون که در مورد ویژگی های این نوشیدنی در بالا صحبت کردیم ، سعی خواهیم کرد که به این سوال که موضوع مقاله ماست بهتر پاسخ دهیم. حقیقت این است که این نوشیدنی به خودی خود به کاهش وزن کمک نمی کند ، اما می توان آن را یک عامل برای کاهش وزن دانست.


دلیل اصلی این امر این است که کاتچین های موجود در آن باعث می شوند بدن تحت ترموژنز قرار گیرد و در نتیجه انرژی تولید می شود که می تواند به تجزیه چربی های اضافی کمک کند.


از طرف دیگر ، می توان آن را یک کاهش دهنده اشتها نیز دانست ، زیرا مصرف آن می تواند به کاهش اشتها کمک کند .


خاصیت ادرار آور آن همچنین چای سبز را به درمانی طبیعی در برابر احتباس مایعات تبدیل می کند. این چای التهاب بافت را کاهش می دهد زیرا به از بین بردن مایعات اضافی از بدن کمک می کند.


در نتیجه ، مصرف چای سبز برای کاهش وزن یک واقعیت است و افسانه نیست. با این حال ، نباید فکر کنید که این یک راه حل جادویی است. همچنین باید مصرف چای سبز را با یک رژیم غذایی متعادل ، سالم و ورزش منظم ترکیب کنید تا نتیجه ای خوب حاصل شود.


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده