خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» غذاهای سالم اما چاق کننده

غذاهای سالم اما چاق کننده

برخی از غذاها که به نظر شما سالم هستند می توانند مخالف تلاش های کاهش وزن شما باشند. دریابید که اینها کدامند و اگر می خواهید لاغر شوید ، مصرف آنها را در رژیم روزانه خود را متوقف کنید.


آیا رژیم غذایی شما چقدر سالم است؟ چقدر به شما در کاهش وزن کمک می کند؟ در این مقاله ، ما بر روی چهار نوع ماده غذایی تمرکز می کنیم که تصور نمی کنید چاق کننده باشند.


به عنوان بخشی از رژیم لاغری ، احتمالاً همچنان به مصرف چند ماده غذایی زیر ادامه می دهید. به همین دلیل باید از غذاهایی که باعث افزایش وزن می شوند آگاه باشید.


گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

برخلاف آنچه معمولاً اعتقاد دارند ، نه تنها کمیت ، بلکه محتوا نیز مهم است. در این مقاله می توانید درباره غذاهای چاق کننده بیشتر بدانید که اگر می خواهید لاغر شوید باید از آنها اجتناب کنید.


1. آب میوه


متأسفانه ، حتی آب میوه های تازه فشرده نیز می توانند باعث افزایش وزن شوند. این یک واقعیت مسلم است که میوه های تازه غذاهای بسیار سالمی هستند. با این حال ، مقدار زیادی میوه برای پر کردن یک لیوان مورد نیاز است و این مقدار بیش از مقدار قند مصرفی روزانه است که توسط متخصصان تغذیه توصیه می شود.


همچنین ، آب میوه های بسته بندی شده فرآوری شده با نوشیدنی های غیر الکلی تفاوتی ندارند .


طبق مطالعات انجام شده، مصرف 100٪ آب میوه طبیعی به طور منظم باعث افزایش وزن می شود. دلیل این افزایش وزن این است که آب میوه ها حاوی قند بسیار بیشتری نسبت به فیبر هستند.


برای معکوس کردن این امر ، مقدار مصرف آبمیوه طبیعی خود را کاهش دهید. علاوه بر این ، همیشه آن را با تفاله مصرف کنید. با این حال ، اگر تمایل به میوه دارید ، آن را کامل بخورید (در صورت امکان با دانه ها و پوست).


اگر هوس چیزی شیرین می کنید ، به آبمیوه طبیعی خود آب آشامیدنی اضافه کنید. بطوری که دو سوم مخلوط آب و بقیه آبمیوه باشد همچنین از شیرین کننده های اضافی استفاده نکنید.


به این ترتیب قادر خواهید بود میزان قندی را که از میوه دریافت می کنید کاهش دهید.


2. گوشت قرمز


گوشت قرمز و سوسیس و کالباس غذاهای چاق کننده هستند. اگرچه درست است که آنها منابع غنی آهن و پروتئین هستند ، اما در ترکیبات خود حاوی چربی های اشباع شده نیز هستند. این مواد در صورت مصرف زیاد می توانند مشکلات مختلفی ایجاد کنند.


چربی های اشباع شده اغلب سطح کلسترول بد خون را افزایش می دهند و در نتیجه منجر به توسعه بیماری های قلبی عروقی می شوند. علاوه بر این ، این چربی ها خیلی سریع در قسمت های خاصی از بدن مانند شکم و پاها تجمع می یابند.


اگر می گویید بدون آنها نمی توانید زندگی کنید ، حداقل سعی کنید آنها را سرخ نکنید: می توانید آن را به صورت پخته شده در فر یا کباب شده مصرف کنید. بطور کلی روش پخت شما هرچه باشد ، روغن بیشتری به آن اضافه نکنید.


3. غلات صبحانه فرآوری شده


غلات صبحانه فرآوری شده نیز غذاهای چاق کننده هستند. تبلیغات روزمره در تلویزیون به ما می گوید که این غلات بسیار سالم هستند و ما باید هر روز صبح آنها را به عنوان صبحانه مصرف کنیم. با این حال ، اثرات آن بر سلامتی بسیار مخرب است. علاوه بر این ، باعث افزایش وزن می شود.


غلات صبحانه فرآوری شده حاوی مقدار زیادی قند تصفیه شده یا مواد شیرین کننده و روغن های مصنوعی هستند. ما حتی به جزئیات سایر مطالب در محتوای آنها نمی پردازیم.


اگر می خواهید غلات را برای صبحانه مصرف کنید ، بهتر است انواع طبیعی مانند جو دوسر ، کینوا و سبوس گندم را انتخاب کنید. می توانید میوه های تازه ، آجیل و عسل طبیعی را به آنها اضافه کنید. با این حال ، اگرچه ترکیباتی که استفاده می کنید بسیار سالم هستند ، اما همیشه به مقدار مصرفی خود توجه کنید. اعتدال کلید موفقیت است؛ به یاد داشته باشید ، حتی مقدار زیاد مصرف آب نیز مضر است.


4. محصولات رژیمی


بر خلاف آنچه شما ممکن است بدانید، محصولات رژیمی در میان غذاهای چاق کننده پیشتاز هستند. 

بیشتر محصولات رژیمی حاوی سدیم و مخمر هستند تا از بین بردن طعم و مزه ای که اغلب هنگام کاهش یک ماده تشکیل دهنده تجربه می شود ، جبران شود.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟


در حالت ایده آل ، شما باید غذاهای کامل را به صورت بسته بندی شده یا بسته بندی نشده به مقدار مناسب مصرف کنید. اگر شک دارید ، برای کسب اطلاعات در مورد اینکه چه نوع غذایی را باید مصرف کنید و چه مقدار ، با یک متخصص مشورت کنید. 


اکنون می دانید که چه نوع غذاهایی چاق کننده هستند. پس مصرف آنها را محدود کنید و در این مورد بیشتر مراقب سلامتی خود باشید.


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 دهکده لاغری تهرانپارس-چربی سوزی و عضله سازی 09194242696 مشاهده