ثروتسازی با هیپنوتیزم


» رژیم غذایی با اسموتی های میوه ای

رژیم غذایی با اسموتی های میوه ای

هنگام تهیه اسموتی های میوه ای و ماستی ، هر اشتباهی مرتکب شوید می تواند بر کیفیت ماده ای که دریافت خواهید کرد تأثیر بگذارید.

 

اسموتی های میوه ای و ماستی غذاهایی هستند که وقتی در یک برنامه غذایی در شرایط سالم قرار بگیرند می توانند فواید خاصی برای سلامتی بدن فراهم کنند. مهمتر از همه ، اگر در تهیه آنها اشتباهاتی انجام شود و همچنین سوء استفاده از آنها می تواند اثرات منفی برای سلامتی داشته باشد. پس بسیار مهم است که مواد تشکیل دهنده و ترکیبات آنها را به خوبی انتخاب کنید.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

 

تقریباً هر غذایی می تواند در یک برنامه غذایی سالم گنجانده شود. یکی از کلیدهای اطمینان از تنوع مطلوب ، متوسط ​​بودن در مقدار هر محصول مصرفی است. البته باید مراقب مواد غذاهایی که در اسموتی قرار می دهیم باشیم.

 

ویژگی های اسموتی میوه و ماست


ما در اسموتی های میوه ای و ماستی ، باید وجود پروبیوتیک ها و آنتی اکسیدان ها را برجسته کنیم. ثابت شده است که اسموتی ها بر روی میکروبیوتای روده تأثیر مثبتی دارند و باعث بهبود سلامت کلی می شوند.

 

 به طور خاص ، آنها به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک می کنند و بنابراین خطر ابتلا به بیماری های عفونی را کاهش می دهند. آنتی اکسیدان ها مواد اساسی هستند که در خدمت خنثی سازی تولید رادیکال های آزاد در سطح سلولی هستند.

 

به این ترتیب ، آنها از تعادل اکسیداتیو محافظت می کنند ، خطر پیری زودرس و بروز بسیاری از بیماری های مزمن را کاهش می دهند. همچنین مصرف منظم این مواد باعث افزایش سلامت عمومی فرد میشود.

 

ذکر این نکته مهم است که این اسموتی ها حاوی پروتئین هایی با ارزش بیولوژیکی بالا هستند که حاوی کلیه اسیدهای آمینه ضروری است که بدن نمی تواند به تنهایی آنها را تولید کند.

 

بطور کلی اسموتی های ماست و میوه را می توان در حد متوسط ​​با یک رژیم غذایی متعادل و سالم مصرف کرد.

 

چگونه این اسموتی ها را درست کنیم ؟

 

در تهیه اسموتی های میوه ای و ماستی باید موارد زیادی را در نظر گرفت. اولین مورد این است که باید از کل میوه استفاده شود ، نه فقط آب میوه. این باعث می شود که به دلیل وجود فیبر ، کندتر از معده تخلیه شود ، که این امر باعث کاهش اثر فروکتوز بر متابولیسم و سطح قند خون می شود.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

 

از طرف دیگر ، همیشه انتخاب میوه هایی با رنگ روشن مانند توت فرنگی توصیه می شود. این مواد اکثراً حاوی مواد مغذی با ظرفیت آنتی اکسیدان بیشتری هستند .

 

در آخر ، همیشه بهتر است به کیفیت ماستی که باید در اسموتی قرار گیرد توجه کنید. بنابراین بهتر است از ماست یونانی استفاده کنید.

 

با این حال ، توصیه می شود از مصرف انواع ماست های شیرین شده یا حاوی افزودنی پرهیز شود.

 

چه زمانی باید اسموتی میوه ای و ماست مصرف شود؟

 

بهترین زمان مصرف یک اسموتی میوه ای با ماست بعنوان یک میان وعده است زیرا در هنگام صبحانه و شب ، بدن به دلیل تأثیر ریتم های شبانه روزی کنترل کننده تولید هورمون ، آماده متابولیسم قندها نیست.

 

از آنجا که این مواد حاوی فیبر و پروتئین هستند ، فروکتوز موجود در اسموتی های میوه ای و ماستی به سرعت جذب نمی شود. با این کار ، سطح قند خون تثبیت می شود و فشار بیش از حد بر لوزالمعده اعمال نمی شود.


علاوه بر میوه ها و ماست ، مواد دیگری نیز وجود دارند که می توانند این اسموتی ها را تکمیل تر کنند.بعنوان مثال مغزها و دانه ها که علاوه بر تأمین اسیدهای چرب با کیفیت بالا ، پروتئین بالایی نیز دارند.

 

گنجاندن ادویه های آشپزی نیز انتخاب خوبی است. در این موارد ، دارچین است که معمولاً بهترین نتیجه را می دهد. دارچین توانایی مفید در کاهش خطر ابتلا به دیابت نوع 2 را دارد.

 

حتی افزودن کاکائو یا قهوه خالص نیز می تواند مثبت باشد. عناصر غذایی گیاهی بسیاری از نظر آنتی اکسیدان در هر دو ماده غذایی وجود دارد. آنها می توانند با کاهش فشار خون بر سلامت قلب و عروق تأثیر مثبت داشته باشند.

 

علاوه بر این ، نشان داده شده است که آنها از جلوگیری از پیری و تشکیل رادیکال های آزاد نیز کمک می کنند.

 

انتخاب مواد خوب برای لذت بردن از یک اسموتی سالم ضروری است. بنابراین ، به عنوان مثال علاوه بر ماست و میوه معمولی ، می توانید آجیل و دانه را به اسموتی خود اضافه کنید.


قرار دادن اسموتی های میوه ای و ماستی در رژیم غذایی می تواند فواید مثبتی برای سلامتی فراهم کند ، اگرچه همیشه مفید نیستند. اگرچه همیشه یک دستورالعمل مناسب برای رژیم روزانه نیستند ، اما باید در فواصل زمانی مشخص در برنامه تغذیه گنجانده شود.

 

نکته اصلی برای به حداکثر رساندن تأثیرات آن انتخاب ماست مناسب برای تهیه دستور و همچنین میوه های موجود در آن است. همچنین می توانید آجیل یا ادویه جات را به این دستور غذایی اضافه کنید تا ارزش غذایی آن را افزایش دهید.

 

به یاد داشته باشید که یک رژیم غذایی مناسب بر اساس تنوع است. شما همیشه باید سعی کنید از محصولاتی که توسط کارخانه ها با انواع مواد افزودنی تولید میشوند، دوری کنید. اگر می خواهید یک اسموتی با کیفیت مصرف کنید ، آن را خودتان در خانه تهیه کنید.


ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده