دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» فایده استفاده از بلغور ذرت در رژیم غذایی

فایده استفاده از بلغور ذرت در رژیم غذایی

بلغور ذرت / با این منبع غذایی شگفت انگیز آشنا شوید


بلغور ذرت غذایی است که می تواند در چارچوب یک رژیم غذایی سالم و متعادل برای افزایش کربوهیدرات و فیبر مصرف شود. این یک مکمل عالی برای ورزشکاران است.

 

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

بلغور ذرت یک دستورالعمل است که با محتوای مواد مغذی ضروری همراه است. انرژی را بهبود می بخشد و برای ورزشکاران مناسب است. این ماده همچنین می تواند در چارچوب یک رژیم غذایی متعادل گنجانده شود به شرطی که با غذاهای دیگر حاوی پروتئین و چربی با کیفیت بالا ترکیب شود.

 

در این مقاله ، ما به شما نحوه تهیه و استفاده از بلغور ذرت با کارآیی بیشتر نشان خواهیم داد. به یاد داشته باشید که پایه و اساس یک رژیم غذایی مناسب ، تنوع است ، بنابراین از همه گروه ها غذاهایی در رژیم غذایی خود استفاده کنید. تنها در این صورت است که می توانید نیازهای روزمره بدن را برآورده کنید.

 

فواید بلغور ذرت


این محصول با محتوای کربوهیدرات با شاخص گلیسمی کم برجسته است. با تشکر از آنها ، شما از انرژی لازم برای توسعه عملکردهای حیاتی بهره می برید. این ماده غدایی به دلیل اختلاط کربوهیدرات ها ، سلامت پانکراس را تهدید نمی کند ، بنابراین سطح قند خون ثابت می ماند.

  

همچنین ، مقدار قابل توجهی فیبر در غلات ذرت وجود دارد. طبق مطالعه ای که در مجله بهداشت عمومی اروپا منتشر شده است ، این ماده برای حفظ سلامت مناسب روده ضروری است و خطر یبوست را کاهش می دهد.

 

بلغور ذرت نیز به دلیل داشتن مقدار زیادی ویتامین A در محتوای آن ، خودنمایی می کند. همانطور که در آخرین مقالات علمی مشاهده شده است ، ثابت شده است که دارای محتوای محافظتی بر سلامت چشم است. مقدار کافی مواد مغذی دارد که به کاهش دژنراسیون ماکولا( شایعترین علت کوری در افراد مسن ) کمک می کند.

 

سرانجام ، فواید سلامتی پتاسیم در محتوای آن نشان داده شده است ، زیرا اثر سدیم را خنثی می کند و فشار خون را کاهش می دهد. نشان داده شده است که این ماده معدنی در رژیم غذایی افرادی که نوعی تغییر در عملکرد سیستم قلبی عروقی نشان داده اند ، از اهمیت زیادی برخوردار است.

 

ورزشکاران می توانند از بلغور ذرت به عنوان مکمل غذایی در رژیم های غذایی خود استفاده کنند.

 

چگونه بلغور ذرت را مصرف کنیم؟

 

اگرچه استفاده از آن به عنوان غذای فرعی امری طبیعی است ، اما روش های مختلفی برای خوردن این غذا وجود دارد. مکمل وعده غذایی با محصولی حاوی پروتئین های با ارزش بیولوژیکی بالا مانند گوشت ، ماهی و تخم مرغ مفید است.

 

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

در عین حال ، ما نباید در رژیم غذایی خود سبزیجات را از دست بدهیم. این مواد حاوی ریز مغذی ها و آنتی اکسیدان های ضروری برای عملکرد مناسب بدن و جلوگیری از پیری زودرس هستند.

 

ما همچنین این فرصت را داریم که یک برنامه غذایی تهیه کنیم که در آن بلغور ذرت در صف مقدم باشد. در ادامه مقاله ما ، طرز تهیه این دستورالعمل را به شما نشان خواهیم داد.

 

سوپ ذرت با بلغور

 

سوپ ذرت با بلغور غذای اصلی برنامه غذایی است که برای یک ورزشکار تهیه شده است. برای افراد کم تحرک ، بهترین کار استفاده از بلغور ذرت در کنار یک وعده غذایی یا به عنوان غذای اصلی است. علاوه بر این ، ورزشکاران ممکن است به مصرف کربوهیدرات بیشتری نیاز داشته باشند.

 

مواد لازم :

 

8 قاشق غذاخوری بلغور ذرت


5 لیوان آب مرغ


25 میلی لیتر روغن زیتون


نصف پیاز


نصف کرفس


200 گرم اسفناج


مقداری برگ کاهو


هویج متوسط


یک حبه سیر


آویشن


نمک و فلفل


پنیر رنده شده برای طعم و مزه

 

آماده سازی :

 

اولین کاری که باید انجام دهید خرد کردن سبزیجات ، هویج ، کرفس و پیاز است. اسفناج و کاهو را به قطعات نازک برش دهید.


پس از انجام این کار ، همه سبزیجات را در روغن زیتون تفت دهید ، سپس آب مرغ را اضافه کنید.

 

روی حرارت متوسط ​​هم بزنید ، بلغور را به مخلوط اضافه کنید و سپس دمای مخلوط را افزایش دهید تا بجوشد. هنگامی که شروع به جوشیدن کرد ، اجاق گاز را کم کنید و حداقل به مدت 15 دقیقه آنرا بپزید ، گاه گاهی هم بزنید.

 

پس از پخت و پز ، اطمینان حاصل کنید که سبزیجات نرم شده اند ، در غیر این صورت باید چند دقیقه دیگر روند را ادامه دهید. در این مرحله ، باید نمک و فلفل را اضافه کنید در حالی که آویشن و پنیر رنده شده را نیز اضافه می کنید.

 

پس از اتمام این فرایندها ، بازگشت به نقطه جوش برای اطمینان از یکپارچه شدن طعم ها مهم است. پس از آن ، دستور العمل ما آماده خوردن خواهد شد. این غذا را می توان گرم یا ولرم مصرف کرد.

 

سوپ بلغور ذرت نه تنها یک غذای خوشمزه است بلکه یک گزینه غذایی سالم است.

 

بلغور ذرت را به رژیم غذایی خود اضافه کنید.

 

همانطور که قبلا توضیح دادیم ، بلغور ذرت غذایی پر کربوهیدرات است که می تواند برای داشتن یک رژیم غذایی متعادل و سالم در یک برنامه غذایی گنجانده شود. غذاهایی را که به خوبی رژیم شما را همراهی می کنند انتخاب کنید تا کمبود چربی و پروتئین وجود نداشته باشد.

 

حتی می توانید این غلات را به عنوان غذای اولیه یا غذای اصلی تهیه کنید. همچنین به یاد داشته باشید که می توانید از آن به جای ماکارونی یا برنج استفاده کنید. با این حال ، به یاد داشته باشید که مصرف حبوبات در این بین فراموش نشوند.


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده