خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» دتاکس واتر

دتاکس واتر

دتاکس واتر با محتوای عناصر غذایی گیاهی با ظرفیت آنتی اکسیدانی بالا برجسته هستند. این ترکیبات می توانند خطر ابتلا به آسیب شناسی های پیچیده را کاهش دهند. اما افسانه هایی نیز در باره آنها وجود دارد که باید بدانید.

 

نوشیدن دتاکس واتر به یکی از رویدادهای مرسوم و مد روزهای اخیر تبدیل شده است. این مایعات با نوید پاکسازی بدن و بهره مندی از سلامتی به فروش می رسند. با این حال افسانه های زیادی وجود دارد که ما در مورد آنها بشما خواهیم گفت.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

 

با وجود همه این افسانه ها ، مصرف منظم و کنترل شده چنین نوشیدنی ممکن است فوایدی نیز داشته باشد. در هر صورت ، همیشه توصیه می شود توسط یک متخصص تجویز شود و این هرگز نباید جایگزین آب طبیعی به عنوان منبع اصلی آبرسانی استفاده شود.

 

دتاکس واتر چیست ؟

 

دتاکس واتر نوشیدنی است که از آب تشکیل شده است. همچنین به این نوشیدنی تعدادی مواد افزودنی مانند آب میوه یا ادویه جات و اسلایس میوه ها اضافه می شود تا ارزش غذایی آن را افزایش یابد. براساس سهم ریز و عناصر غذایی گیاهی ، ادعا می شود که مصرف منظم مایعات مورد بحث می تواند از کاهش وزن پشتیبانی کند.

 

به لطف این وضعیت ، می توان وضعیت سلامتی فرد را بهبود بخشید. التهاب کاهش یافته و چربی اشباع شده کاهش میابد که این امر باعث عملکرد بهتر اندام ها می شود و به نوبه خود ، خطر ابتلا به آسیب شناسی های پیچیده کمتر خواهد بود. با این حال ، درباره همه این ادعاها دروغ های زیادی نیز وجود دارد.

 

دتاکس واتر چیزی بیش از افزودن مقداری آب با آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی گیاهی در آن نیست.

 

چگونه می توان دتاکس واتر را در خانه درست کرد؟

 

تهیه دتاکس واتر در خانه بسیار ساده است. یک بطری را با آب پر کنید ، مقداری گل سرخ ، لیمو یا سایر میوه ها و ادویه جات مانند نعناع ، زنجبیل یا زردچوبه اضافه کنید. برای چند ساعت اجازه دهید تا مواد باهم مخلوط شوند. به این ترتیب می توان آنها را در یخچال یا در دمای اتاق مصرف کرد.

 

مشکل این است که برخی از استادان تغذیه توصیه می کنند برخی غذاها را سرکوب کرده و با مصرف مایعات گفته شده جایگزین شوند. این امرتأثیر منفی بر متابولیسم بدن دارد زیرا می تواند قند خون را افزایش دهد و باعث تحریک پانکراس شود.

 

سایر متخصصان تغذیه توصیه می کنند قبل از غذا دتاکس واتر را مصرف شود تا احساس سیری ایجاد شود. ثابت شده است که نوشیدن آب قبل از مصرف غذا اشتها را کاهش می دهد. با این حال ، باید به خاطر داشته باشیم که این مایعات حاوی مواد مغذی مانند کربوهیدرات نیز هستند.

 

دو فواید اصلی دتاکس واتر

 

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

مصرف گاه به گاه سم زدایی می تواند فواید سلامتی داشته باشد. این موارد به شرح زیر است.

 

1. کاهش بروز آسیب شناسی های پیچیده


این مایعات حاوی مقادیر زیادی عناصر غذایی گیاهی با ظرفیت آنتی اکسیدانی بالا هستند.

 

ثابت شده است که مصرف منظم این مواد با حالت التهابی سیستمیک پایین تری همراه است ، که خطر ابتلا به آسیب های پیچیده مانند اختلالات قلبی عروقی را در میان مدت را کاهش می دهد.

 

2. پیری دیررس

 

همان آنتی اکسیدان هایی که به شما گفتیم می تواند تشکیل رادیکال های آزاد را خنثی کنند. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد این ترکیبات حاصل از متابولیسم مسئول پیری زودرس هستند.

 

پیری همچنین به افزایش خطر بیماری کمک می کند. بنابراین ، تعادل بالقوه اکسایش اکسیداسیون ضروری است تا حتی الامکان از علائم مرتبط با پیری جلوگیری شود.

 

دو افسانه در مورد دتاکس واتر

 

با وجود این مزایا ، افسانه های زیادی در مورد مصرف دتاکس واتر وجود دارد. این موارد به شرح زیر است.

 

1. آنها به شما در کاهش وزن کمک می کنند

 

یک باور غلط وجود دارد که چنین مایعی می تواند متابولیسم را فعال کند ، به خصوص هنگامی که با معده خالی مصرف شوند. پس از مصرف این نوشیدنی ، اکسیداسیون لیپیدها افزایش می یابد که کاهش وزن را تشویق می کند. اما شواهد علمی این ادعا را تأیید نمی کند. هیچ مطالعه ای در حمایت از این رویداد موفق نبوده است.

 

2. سرطان را درمان می کند


افرادی در بازار وجود دارند که ، این نوشیدنی ها را به عنوان داروی ضد سرطان می فروشند. آنها بیان می کنند که مصرف روزانه می تواند رشد تومور را کند و حتی سلول های سرطانی را از بین ببرد.

 

اگرچه آنتی اکسیدان ها سهم مثبتی در روند بیماری دارند ، اما این یک واقعیت است که در هنگام مبارزه با سرطان ، دتاکس واتر خاصیت جادویی ندارند. راهکارهای تغذیه ای بسیار موثر دیگری نیز برای بهبود اثرات شیمی درمانی وجود دارد.


مصرف دتاکس واتر فواید زیادی دارد ، اما به هیچ وجه جایگزین یک درمان سرطان زا نیست.

 

مصرف منظم آب سم زدایی می تواند بر روی بدن تأثیرات مفیدی بگذارد ، خصوصاً در صورت برنامه ریزی مناسب. با این حال ، همانطور که برخی ادعا می کنند ، اثرات معجزه آسایی ندارد. نکته اصلی این است که به دنبال یک رژیم غذایی سالم ، متعادل و متنوع بگردیم.

 

برای استفاده از این آبها لازم به یادآوری است که آنها به هیچ وجه نباید جایگزین مصرف آب شوند ، بلکه مکمل آن هستند.

 

اگر علاوه بر موارد فوق ، مشکل بیماری نیز دارید ، به یاد داشته باشید که همیشه باید به یک متخصص مراجعه کنید. این نوع نوشیدنی ها به خودی خود مشکلی را حل نمی کنند. بعضی اوقات شما نیاز به سایر موارد احتیاطی دارید که به معنی استفاده دارویی مناسب است.


ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) هدیه خرید جدیدترین تبلت سامسونگ (بک کاور و محافظ رایگان) مشاهده