خرید از سراسر دنیا


» عادات مصرفی که منجر به چاقی می شوند

عادات مصرفی که منجر به چاقی می شوند

عادت های مصرفی شما می تواند منجر به چاقی شود. به همین دلیل یادگیری نحوه خرید صحیح بسیار مهم است. در این مقاله ، ما نکاتی را در این باره به شما خواهیم گفت.

 

چاقی یکی از رایج ترین مشکلات سلامتی در جهان است و نیاز به توجه فوری دارد. به همین دلیل متخصصان همچنان بر اهمیت تغییر عادت های مصرفی و یادگیری آنچه نباید خریداری و مصرف کنیم ، تأکید می کنند.


برخی از متخصصان تغذیه به طور مداوم در تلاشند تا اطلاعاتی در مورد نحوه صحیح خواندن برچسب های روی محصولات به مردم ارائه دهند. این شامل چگونگی تعیین اینکه آیا یک محصول خاص دارای ارزش غذایی است یا فقط حاوی کالری خالیست میباشد. به طور کلی ، هدف کمک به مردم برای خرید آگاهانه و اتخاذ یک رژیم غذایی سالم است. در این مقاله ، نگاهی به بهترین نکات در این باره خواهیم انداخت. چاقی فقط مربوط و مرتبط با مصرف چربی نیست ، بلکه عادت های مصرفی هم بسیار مهم هستند.

 

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

پذیرش عادات غذایی سالم برای بسیاری از افراد دشوار است. پس از سالها مصرف غذاهای فرآوری شده و فست فود ، تمایل به آخرین روند تغذیه ای که از نظر علمی ثابت شده است کار ساده ای نیست.

 

با این حال ، برای سلامتی نیازی به گرسنگی و یا ترک غذای خوشمزه نیست. به همین ترتیب ، نیازی به انجام هر روز فعالیت بدنی شدید نیز نیست بلکه فقط کافیست شما از آنچه برای بدن شما بهتر است آگاهی پیدا کنید .

 

در حالی که برخی از مواد غذایی که حتی فکرش را هم نمیکنید میتوانند بر بدن شما تاثیر منفی بگذارند ، اما افراد غالباً فقط بر حذف چربی های ترانس از زندگی خود تمرکز می کنند.

 

در حقیقت ، نمک و شکر به مقدار زیاد در انواع محصولات فرآوری شده یافت می شوند. به طور کلی ، طبق مطالعات ، مصرف منظم قند منجر به افزایش خطر بیماری در کوتاه مدت و میان مدت می شود.

 

با این حال برخلاف تصور عموم ، محرومیت از شکر و کربوهیدرات به معنای پذیرش عادات غذایی مناسب نیست.

 

محصولات سالم خریداری کنید


محصولات غذایی فراوری شده و شیرینی ها، حاوی چربی های ترانس و مواد مضر برای سلامتی شما هستند. با این حال ، ماست های طعم دار ، فست فودها ، غذاهای سرخ شده و دسرهای لبنی مشابه نیز مضر هستند. زیرا، بیشتر محصولات فرآوری شده صنعتی فقط کالری خالی دارند!

 

اکثریت قریب به اتفاق افراد، به اطلاعات نوشته شده با حروف بزرگ روی بسته ها اعتماد می کنند و بندرت برچسب های اطلاعاتی را که در پشت آن قرار دارند می خوانند.

 

به عنوان مثال ، آنها سبزیجات منجمد را خریداری می کنند زیرا آنها را سالم می دانند. با این حال ، این مواد گاهی اوقات حاوی مقادیر زیادی نمک ، شکر ، چربی و سایر مواد افزودنی هستند.

 

بنابر این، مهم است که برای خرید آگاهانه برچسب های مواد غذایی را بخوانید.

 

متخصصان بهداشت و تغذیه هنگام انتخاب مواد غذایی در فروشگاه های مواد غذایی موارد زیر را توصیه می کنند:

 

برای بررسی نمک ، شکر و سایر مواد افزودنی باید همیشه برچسب محصولات را بخوانید.


به یاد داشته باشید که غذاهای تازه و ارگانیک ارزش غذایی واقعی دارند. به همین دلیل ، به عنوان مثال ، کلم بروکلی نباید در یک بسته باشد.


اگر کالایی حاوی مواد افزودنی زیادی باشد ، ارزش واقعی آن کاهش می یابد (مانند سبزیجات منجمد).


توصیه های سازمان بهداشت جهانی در مورد مصرف روزانه نمک و شکر را دنبال کنید.


طبق معیارهای متخصصان ، اگر درست خرید کنید ، مصرف صحیح غذا بسیار آسان تر خواهد بود. گام بعدی در مورد یادگیری نحوه تهیه وعده های غذایی سالم است.

 

مکمل های ضد چاقی

 

در حالی که نکات فوق می تواند به چاقی کمک کرده و شما را در بازیابی مجدد کنترل آنچه می خورید پشتیبانی کند ، اما مهم است که به تدریج عادات غذایی ثابت را در نظر بگیرید. با پزشک مشورت کنید و دستورالعمل های وی را دنبال کنید.

 

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

به همین ترتیب ، برخی از مکمل های غذایی ممکن است از کاهش وزن و روند کنترل اشتها پشتیبانی کنند. برخی از جذب چربی ها از غذا جلوگیری کرده و تعداد کالری را کاهش می دهند. همچنین می تواند سیری را افزایش دهد و اشتها را کاهش دهد.

 

صرف نظر از این ، یادگیری نحوه خرید و تهیه غذاهای سالم بهترین گزینه برای مبارزه با چاقی است.

 

اهمیت کاهش چاقی


کاهش سطح چاقی برای بهبود سلامتی بسیار مهم است. برای این منظور ، هنگام خرید و مصرف باید عادت های سالمی را در پیش بگیرید. برای رسیدن به این هدف ، یک رژیم غذایی متعادل را دنبال کنید. سرانجام ، با انجام فعالیت بدنی منظم ، از عادت های جدید خود حمایت کنید.


ارم بلاگ

تگ ها :   چاقی کاهش چاقی
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده