خرید از سراسر دنیا


» رابطه بین کبد و کاهش وزن

رابطه بین کبد و کاهش وزن

آیا می دانید خوردن غلات کامل می تواند به مشکلات کبدی کمک کند؟ غلات کامل غنی از ویتامین های گروه B ، سوخت و ساز بدن را برای سوزاندن چربی و کاهش وزن تسریع می کنند.

 

حفظ سلامت کبد یک روش اساسی برای کاهش وزن موثر و تدریجی است. با این حال ، گاهی اوقات غذاهایی که می خوریم می توانند پیامدهای خاصی بر سلامتی ما داشته باشند. در این مقاله ، ما در مورد رابطه بین کبد و کاهش وزن صحبت خواهیم کرد.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

 

احتمالا برای شما اتفاق افتاده است که رژیم گرفته باشید ، منظم ورزش کرده باشید اما ترازو بشما وزن سابقتان را نشان دهد. دلیل این موضوع چه می تواند باشد؟ چرا به نظر می رسد که حتی یک گرم وزن از دست نداده اید؟

 

بسیاری از پزشکان و متخصصان تغذیه می گویند که اگر از کبد به درستی مراقبت نشود ، این اندام پر از سموم و چربی می شود. این شرایط معمولاً نتیجه چاقی است. وقتی کبد بیش از حد چرب شود ، سیستم ایمنی بدن ما ضعیف می شود و راحت بیمار می شویم.

  

در عین حال ، نباید فراموش کنیم که چاقی یک بیماری خطرناک است ، همچنین تجمع چربی ، لیپیدها و سموم موجود در کبد کاهش وزن را بسیار دشوار می کنند.

 

می توانیم اضافه کنیم که کبد یکی از اندام های مسئول چربی سوزی است. کیسه صفرا و کبد به صورت تیمی برای پردازش چربی کار می کنند. اگر هر دو مملو از سموم باشند ، قادر به انجام صحیح و موثر وظایف خود نخواهند بود. برای کاهش وزن به سالم ترین شکل ممکن ، کیسه صفرا و کبد باید سالم بمانند. برای رسیدن به این هدف نکات زیر را به خاطر بسپارید:

 

1. آووکادو


خوردن نصف آووکادو در روز بسیار مفید است. آووکادو یکی از سالم ترین و بهترین میوه هایی است که به دفع سموم از بدن کمک می کند و چربی های سالم و سم زدایی را برای ما فراهم می کند. آنها با صبحانه یا سالاد بسیار مطابقت دارند. با مصرف متوسط ​​، آووکادو می تواند به شما در کاهش وزن کمک کند.

 

2. غلات کامل


مصرف غلات کامل مانند گندم ، جو ، جو دوسر و برنج قهوه ای برای سلامتی شما بسیار مفید است. این راز در ویتامین های B موجود در آنها نهفته است ، که به طور کلی باعث چربی سوزی می شوند و به تقویت و انسداد کبد کمک می کنند. گندم کامل نه تنها به کاهش وزن کمک می کند بلکه باعث سلامتی شما نیز می شود.

 

3. چای سبز

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع


مطمئناً از مزایای چای سبز که یک آنتی اکسیدان است و به شما کمک می کند از سموم پاکسازی شده و متابولیسم شما را تسریع کند ، مطلع هستید. ماده کاتچین موجود در آن نیز برای کبد مفید است. باید در وعده صبحانه یا بعد از ظهر نوشیده شود. چای سبز یک چای بسیار خوشمزه است و برای سلامتی شما مفید است.

 

4. انگور


انگور منبع طبیعی آنتی اکسیدان است که تولید صفرا را تحریک کرده و کبد شما را سم زدایی می کند. به دلیل محتوای رسوراترول ، انگور برای سلامت قلب نیز مفید است و از پیری جلوگیری می کند. انگور بدون شک یکی از بهترین مواد غذایی برای سلامتی ماست.

 

5. سیب سبز


همانطور که قبلا گفتیم ، سیب های سبز وعده غذایی خوبی برای شروع روز است. پکتین و سایر اجزای شیمیایی موجود در آن به بدن در پاکسازی سموم کمک می کند. به این ترتیب کبد بهتر کار می کند و روند کاهش وزن شما تسریع می شود.

 

6. آب هویج و چغندر

 

آب هویج و چغندر به شما در کاهش وزن و سم زدایی کمک می کنند و سرشار از فلاونوئیدها و بتاکاروتن هستند و هر دو عملکرد کبد را تحریک می کنند. بسیاری از افراد حداقل سه بار در هفته از این درمان طبیعی بهره مند می شوند .

 

7. سبزیجات برگ سبز


سبزیجات برگ دار سبز رنگ، مانند اسفناج ، شاهی ، جوانه بروکسل ، آروگولا و کاسنی برای تصفیه کبد ایده آل هستند. محتوای کلروفیل به دفع سموم از جریان خون کمک می کند و بدن را از سموم پاک می کند و باعث می شود کبد عملکرد بهتری داشته باشد.

 

8. روغن زیتون و آب لیمو


ما قبلاً در مورد این درمان ساده صحبت کرده ایم. با نوشیدن فقط یک قاشق غذاخوری روغن زیتون و سه قطره آب لیمو در صبح می توانید بدن خود را سم زدایی کرده و روده ها را تمیز کنید.این مواد برای هضم غذا بسیار مناسب هستند و همچنین ویتامین ها و اسیدهای چرب ضروری را تأمین می کنند همچنین بسیار ساده و مقرون به صرفه هستند و منافع بسیار بیشتری نسبت به مکمل های ویتامین به شما می دهند.

 

اکنون که رابطه بین این مواد، سلامت کبد و کاهش وزن را فهمیدید ، می توانید از امروز شروع به مصرف این غذاها کنید!


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده