خرید از سراسر دنیا


» کلیدهای کاهش وزن با رژیم غذایی

کلیدهای کاهش وزن با رژیم غذایی

عادت های غذایی خود را تغییر دهید تا لاغر شوید و سلامتی خود را بهبود ببخشید. در این مقاله ، ما در مورد چگونگی تغییر رژیم غذایی برای کاهش چربی بدن صحبت خواهیم کرد.


کاهش وزن با رژیم کاری دشوار است. شما فقط باید بدانید که کلیدهای کاهش وزن چیست. باور کنید یا نکنید ، تنها چیزی که برای رسیدن به یک وزن سالم نیاز دارید ، چند تغییر در عادات غذایی است. وزن مناسب، سلامت کلی شما را بهبود می بخشد و خطر ابتلا به بیماری های خطرناک را کاهش می دهد.

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

 

در این مقاله ، ما به شما نکاتی را یاد خواهیم داد که می توانید با استفاده از آنها رژیم خود را تغییر دهید تا ضمن حفظ تغذیه مناسب ، کالری کمی دریافت کنید.

 

اولین کاری که باید انجام دهید این است که شاخص توده بدن خود را محاسبه کنید. اگر اضافه وزن دارید ، نگاهی به کلیدهای تغییر عادت های غذایی خود در زیر بیندازید تا بتوانید با رژیم لاغر شوید.

 

شاید لازم باشد در رژیم غذایی خود تغییرات کوچکی ایجاد کنید تا آن وزن اضافی را از دست داده و به وزنی که همیشه آرزو داشتید برسید.

 

1. گوشت بدون چربی را ترجیح دهید


هفته ای چندین بار ماهی بخورید و هنگام خرید گوشت ، گوشت های بدون چربی را انتخاب کنید.

با خرید و خوردن گوشت های بدون چربی می توانید مطمئن باشید که میزان چربی دریافتی خود را کاهش می دهید. به این ترتیب ، می توانید میزان کالری دریافتی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و اطمینان حاصل کنید که به راحتی وزن کم خواهید کرد.

 

با این وجود نباید وسواس زیادی به خرج دهید. لیپیدها مواد مغذی ضروری برای حفظ عملکردهای حیاتی هستند. مصرف منظم لیپید برای جلوگیری از بروز مشکلات مختلف مورد نیاز است. به طور کلی شما باید سعی کنید از مصرف چربی های ترانس جلوگیری کنید.

 

2. از خوردن غذاهای غنی از چربی های اشباع شده خودداری کنید


تقریباً همه سوسیس و کالباس را دوست دارند. آنها خوشمزه هستند اما سرشار از چربی اشباع شده هستند! ما می دانیم که جلوگیری از مصرف آنها برای همیشه دشوار است. به همین دلیل ، توصیه می کنیم آنها را کمتر و به مقدار متوسط ​​مصرف کنید.

 

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

3. مرغ بدون پوست را ترجیح دهید


آیا شما از آن دسته افرادی هستید که از خوردن پوست مرغ لذت می برید؟ خوب ، وقت آن است که این عادت را ترک کنید. پوست مرغ را مصرف نکنید تا از مصرف بیش از حد چربی اشباع شده جلوگیری شود.

 

4. هفته ای سه بار ماهی بخورید


برخی از وعده های غذایی مبتنی بر گوشت قرمز خود را با ماهی جایگزین کنید. به این ترتیب ، مصرف اسیدهای چرب امگا 3 را که برای بدن بسیار مفید هستند ، افزایش می دهید. بر اساس مطالعات ، این لیپیدها می توانند التهاب و خطرات قلبی عروقی را کاهش دهند.

 

5. محصولات لبنی کم چربی را انتخاب کنید


متخصصان تغذیه برای اطمینان از دریافت دوز توصیه شده کلسیم ، توصیه می کنند روزانه 2 تا 3 وعده لبنیات مصرف کنید. در این حالت ، بهتر است شما از لبنیات کم چرب بهره ببرید. آنها همچنین حاوی پروبیوتیک هایی هستند که می توانند کیفیت میکروبیوتای روده را بهبود بخشند.

 

6. تخم مرغ را به رژیم خود اضافه کنید


در گذشته تخم مرغ شهرت بدی داشت زیرا دانشمندان تصور می کردند کلسترول بد خون را افزایش می دهند. در حال حاضر ثابت شده است که تخم مرغ ها پروتئین با ارزش بالایی را تأمین می کنند و توصیه می کنند آنها را چندین بار در هفته بخورید ، همیشه استفاده به صورت آبپز نسبت به سایر روش ها ترجیح داده میشوند.

 

7. هر روز غلات و حبوبات بخورید


این مواد غذایی از آنجا که کربوهیدرات های خوب را تأمین می کنند ، بنابراین باید آنها را در رژیم های لاغری خود قرار دهید. این مواد غذایی با ایجاد احساس سیری طولانی تر، به کاهش اشتهای شما کمک می کند.

 

8. با شیرینی و دسر خداحافظی کنید


کیک ها ، کروسان ها و دسرها مواد مغذی بدن شما را تأمین نمی کنند. آنها یکی از اصلی ترین غذاهایی هستند که برای کاهش وزن در رژیم غذایی باید محدود کنید و در عوض ، خوردن میوه همراه با نان را جایگزین آنها کنید.

 

9. آب را جایگزین نوشیدنی های حاوی قند کنید


آیا می دانید نوشابه ها و نوشیدنی های شیرین فقط کالری خالی به بدن شما اضافه می کنند و فایده چندانی برای سلامتی شما ندارد.

 

10.  از روغن زیتون به جای کره استفاده کنید


روغن زیتون یک روغن سالم است که باید در بیشتر وعده های غذایی وجود داشته باشد. با این حال ، شما باید مصرف کره را کنار بگذارید! میزان کالری دریافتی آن بسیار بیشتر است و همچنین دارای چربی های اشباع شده است.

 

11. هر روز سبزیجات و میوه ها بخورید


میوه ها و سبزیجات باید اساس رژیم شما باشند. آنها تمام مواد مغذی ضروری را در بدن شما تأمین می کنند و شاخص کالری کمی دارند.

 

آنها همچنین غذاهای سالمی هستند که می توانند در هنگام مصرف منظم خطر ابتلا به بیماری های خطرناک را کاهش دهند.


12. آجیل مصرف کنید


می توانید آجیل را به سالاد خود اضافه کنید زیرا به شما کمک می کند احساس سیری پیدا کنید. به یاد داشته باشید که زیاد از آجیل ها استفاده نکنید ، زیرا کالری آنها بسیار بالا است و نباید بیش از حد از آنها استفاده شود.

 

13. روش پخت و پز خود را به خوبی انتخاب کنید


بهتر است روش هایی مانند کباب کردن، بخار پز کردن و آب پز کردن را جایگزین سایر روش هایی که روغن زیاد مصرف میکنند، کنید ویا حداقل خوردن غذاهای سرخ شده ، سس ها و خمیر را به طور منظم فراموش کنید!

 

کاهش وزن با رژیم غذایی تا زمانی امکان پذیر است که مایل باشید برخی از عادات غذایی غلط را تغییر دهید. البته ، در حالت ایده آل ، شما باید یک رژیم غذایی سالم را با ورزش منظم ترکیب کنید.


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده