دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» رژیم ضد سرطان

رژیم ضد سرطان

بهترین رژیم ضد سرطان

 

همراه با رژیم ضد سرطانی سرشار از غذاهای تازه ، ایجاد عادت های سالم و جلوگیری از بی تحرکی ،عدم مصرف الکل و دخانیات مهم است.

 

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

امروزه تعداد مبتلایان به سرطان در حال افزایش است. این امر به ویژه در غرب صادق است. این ممکن است به نوع زندگی ما بستگی داشته باشد. با این حال ، این امر همچنین می تواند به آلودگی اطراف ما یا استرسی که روزانه تجربه می کنیم مرتبط باشد. دلیل دیگر رژیم روزانه شماست. بنابراین ، در این مقاله ، ما می خواهیم بهترین رژیم ضد سرطان را با شما به اشتراک بگذاریم. این رژیم شامل برخی از بهترین غذاهایی است که می توانید در رژیم غذایی خود بگنجانید.

 

پیشنهادهای زیادی برای سالم نگه داشتن رژیم غذایی شما وجود دارد. این توصیه ها همچنین از بروز سرطان جلوگیری می کند.

 

این توصیه ها شامل ایجاد رژیم غذایی بر اساس محصولات تازه ، محلی و فصلی است. همچنین ، این غذاها در صورت امکان باید ارگانیک باشند.

 

میوه ها و سبزیجات خام ، آجیل و غلات در اولویت هستند.

همچنین می توانید حبوبات ، گیاهان معطر ، ادویه جات و روغن زیتون اضافه کنید.

سومین چیزی که می توانید اضافه کنید تخم مرغ و ماهی است.

 

همچنین توصیه می شود محصولات تولیدی و تصفیه شده (شکر و آرد) را از رژیم غذایی خود حذف کنید. نوشیدنی های گازدار ، سالامی ، سوسیس و غیره و کاهش مقدار غذاهای سرخ شده گام بعدی است. در آخر ، باید شروع به خوردن گوشت و لبنیات کنید.

 

اگر می خواهید از سرطان جلوگیری کنید ، رژیم مدیترانه ای می تواند کمک بزرگی به شما کند. زیرا این غذاها بسیار سالم هستند. همچنین ، در بسیاری از این غذاها از روغن زیتون استفاده می شود.

 

 از طرف دیگر ، عادتهای روزمره شما نیز باید با این رژیم ضد سرطانی مطابقت داشته باشد. سیگار کشیدن ، نوشیدن بیش از حد الکل و ورزش نکردن ، میتوانند دلیلی بر بیماری هایی مانند سرطان ، فشار خون بالا ، دیابت ، مشکلات کلیوی و غیره باشند.

 

عدم فعالیت در کشورهای پیشرفته به یک مشکل بزرگ تبدیل شده است. به علاوه به یاد داشته باشید که شما اغلب با مواد سرطان زا در تماس هستید. این موارد عبارتند از: آلودگی محیط زیست ، برخی از پلاستیک ها یا تفلونها ، و بنزوپیرن در توتون و تنباکو.

 

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

رژیم ضد سرطان / غذاهایی که باید بخاطر بسپارید

 

همچنین مصرف این غذاها به طور کلی شما را از شر سرطان خلاص نمیکند چرا که عوامل دیگری نیز در به وجود آمدن سرطان دخیل هستند.

 

با این وجود ، اگر هر روز حداقل نیم ساعت ورزش کنید ، می توانید احتمال ابتلا به آن را به حداقل برسانید. همچنین باید از استرس خلاص شوید و از کم تحرکی دور شوید. در آخر ، شما باید غذاهای زیر را به طور منظم بخورید:

 

کلم بروکلی

 

کلم بروکلی دارای قدرت ضد سرطان است. توصیه می کنیم برای کاهش خطر ابتلا به سرطان پستان ، روده بزرگ ، ریه ، مثانه و پروستات از این سبزی استفاده کنید.

 

سیر

 

سیر یک گیاه ضد سرطان است بعلاوه یک ماده ضد عفونی کننده نیز است.

 

برای بهترین نتیجه ، آن را به صورت خام در وعده صبحانه مصرف کنید. همچنین پیاز و تره نیز از این خانواده هستند. آنها از بروز سرطان گلو ، دهان ، شکم و روده بزرگ جلوگیری می کنند.

 

چای سبز

 

این ماده غنی حاوی یک آنتی اکسیدان قوی به نام EGCG است. این آنتی اکسیدان آسیب در سطح ژنتیکی و همچنین تشکیل تومور را متوقف می کند.

 

نوشیدن چای سبز به جای قهوه یا چای سیاه بسیار عالی است ، زیرا مصرف آن هیچ ضرری برای شما به وجود نمی آورد و از شما در برابر سه نوع سرطان محافظت می کند: روده بزرگ ، مثانه و شکم.

 

ماهی


مردان 30 ساله و بالاتر باید مصرف ماهی (از جمله ماهی آزاد ، ماهی خال مخالی و ماهی تن) را افزایش دهند. زیرا خواص ضد التهابی آن باعث کاهش خطر سرطان پروستات می شود.

 

ماست


این نوع محصولات لبنی حاوی پروبیوتیک است. اینها باعث بهبود سلامت دستگاه گوارش می شوند. آنها همچنین از سیستم ایمنی بدن ما پشتیبانی می کنند.

 

غلات کامل

 

برخلاف غلات تصفیه شده ، اگر می خواهید از سرطان پستان یا روده بزرگ جلوگیری کنید ، غلات کامل یک گزینه عالی هستند. به خصوص توصیه می شود از جو دوسر ، سبوس و گرانولا استفاده کنید.

 

هویج و پرتقال

 

هر دو سرشار از ویتامین C هستند. اما به ویژه از نظر بتاکاروتن غنی هستند. این همان ماده ای است که به آنها رنگ نارنجی می بخشد. این آنتی اکسیدان ها رادیکال های آزاد را خنثی می کنند. این امری مهم است زیرا این مولکول ها می توانند باعث سرطان ریه شوند. عاقلانه است که آنها را به صورت خام در رژیم غذایی خود بگنجانید. صبح می توان از این مواد در آب میوه ها و اسموتی ها نیز استفاده کرد.

 

گوجه فرنگی


این یکی دیگر از غذاهایی است که بدن شما را از رادیکال های آزاد پاک می کند. مردان بزرگسالی که گوجه فرنگی می خورند کمتر در معرض ابتلا به سرطان پروستات قرار دارند.

 

برخلاف آنچه احتمالاً فکر می کنید ، بهتر است آن را به صورت پخته مصرف کنید. زیرا اگر گوجه خام باشد ، مواد مغذی موجود در آن فعال نمی شوند.

 

دانه های کتان

 

این دانه های ریز دارای فیتواستروژن هایی به نام لیگنان هستند. آنها متابولیسم هورمون طبیعی را تغییر می دهند. آنها همچنین خطر سرطان پستان را کاهش می دهند علاوه بر این ، اسیدهای چرب امگا 3 و فیبر را برای شما فراهم می کنند. این مواد پیشرفت سرطان روده بزرگ را کند می کنند.

 

توفو


برای به دست آوردن تمام مزایای توفو ، مهم است که از سویای ارگانیک تهیه شود. ایزوفلاونهای موجود در توفو جلوی اثرات استروژن را می گیرند.

 

آنها همچنین احتمال بروز همه سرطان های مربوط به این هورمون ها (پستان ، تخمدان و پروستات) را کاهش می دهند. می توانید سایر محصولات سویا را نیز بخورید. با این حال ، نباید بیش از حد از آنها استفاده کنید.


ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده