خرید از سراسر دنیا

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» کاهش وزن با کلم بروکلی ، لیمو و سیر

کاهش وزن با کلم بروکلی ، لیمو و سیر

کاهش وزن و سلامتی / کلم بروکلی ، لیمو و سیر

 

این سه ماده علاوه بر جلوگیری از تکثیر باکتری ها ، باعث می شوند تا با سوخت و ساز بدن چربی بیشتری بسوزانید و در عین حال احساس سیری نیز به شما دست دهد.

 

می توان با یک وعده غذایی غنی از مواد مغذی حاوی کلم بروکلی ، سیر و لیمو لاغر شد!

 

یکی از سبزیجاتی که به طور مکرر برای کسانی که می خواهند لاغر شوند توصیه می شود ، کلم بروکلی است ، اما وقتی این سبزی را با لیمو و سیر مصرف می کنید ، می توانید تأثیر آن را بسیار بیشتر کنید. در این مقاله ، ما در مورد این اثرات به شما خواهیم گفت.

 

کاهش وزن و فواید کلم بروکلی ، سیر و لیمو برای سلامتی

 

کلم بروکلی ، لیمو و سیر بسیار کم کالری هستند ، اما بسیار غنی از ویتامین ها و مواد معدنی هستند که برای بدن شما بسیار مهم هستند.

 

کلم بروکلی گیاهی غنی از کلسیم ، آهن ، ویتامین های A ، E و C است. همچنین سرشار از فیبر است که برای هضم غذا مفید است.

 

این سه ماده غذایی به تعادل سطح PH بدن کمک می کنند و به دفع سموم مورد نیاز بدن کمک می کنند. این مواد از قلیایی شدن خون شما جلوگیری می کنند و برای سلامت کلی اعضای بدن مفید است.

 

کلم بروکلی و لیمو دو تایی حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان مفید برای هضم غذا هستند و به از بین بردن چربی های مضر کمک می کنند.

 

آلیسین موجود در سیر یک آنتی بیوتیک قدرتمند است و به لطف خاصیت ضد التهابی که دارد باعث تسکین هر دردی می شود.

 

علاوه بر این ، روی موجود در کلم بروکلی اثر سیر را افزایش می دهد.

 

همچنین کلم بروکلی بسیار غنی از آهن است. ویتامین C موجود در لیمو اطمینان از جذب بهتر آهن توسط بدن را می دهد. این یک فرصت بی نظیر برای کسانی است که می خواهند لاغر شوند.

 

کلم بروکلی ، سیر و لیمو / ایده ای عالی برای افراد بالای 40 سال

 

وقتی کلم بروکلی ، لیمو و سیر را با هم مصرف می کنید ، برای سلامتی شما مفید است و به کاهش وزن کمک می کند. همچنین به شما کمک می کند تا با علائم یائسگی که شروع به بروز می کنند کنار بیایید.

 

کلسیم و فیتواستروژن موجود در کلم بروکلی توسط لیمو و سیر پشتیبانی می شود. ممکن است در این دوره از زندگی به این حمایت اضافی نیاز داشته باشید.

 

هنگامی که رژیم لاغری را شروع می کنیم ، معمولاً مقدار کالری دریافتی را کاهش می دهیم و از دریافت پروتئین ها ، مواد معدنی و ویتامین های مختلف که حتی متوجه نمی شویم به آنها نیاز داریم ، چشم پوشی می کنیم. به همین دلیل برخی از رژیم های کم کالری می توانند تأثیرات بدی بر سلامت ما داشته باشند.

 

می توانید این مخلوط کلم بروکلی ، لیمو و سیر را هفته ای دو یا سه بار مصرف کنید تا به روشی سالم لاغر شوید. این مخلوط هم سیستم ایمنی بدن شما و هم مکانیسم دفاعی طبیعی بدن را تقویت می کند.

 

کلم بروکلی ، سیر و لیمو برای سلامت دستگاه گوارش

 

این نکته ممکن است توجه شما را به خود جلب کند: کلم بروکلی از تکثیر باکتری هلیکوباکتر پیلوری ، که باعث بسیاری از مشکلات سیستم گوارشی می شود ، جلوگیری می کند. لیمو به شما کمک می کند تا غذا را بهتر هضم کرده و مواد مغذی بدن را بهتر جذب کنید.

 

این سه ماده برای سلامت کلی شما مفید است ، شما را سیر نگه می دارند ، چربی بیشتری می سوزانند و انرژی شما را در طول روز بیشتر می کنند.

 

دستور تهیه کلم بروکلی ، سیر و لیمو برای کاهش وزن

 

مواد لازم :

 

1 عدد کلم بروکلی

1 قاشق روغن زیتون

آب 1 عدد لیمو

1 قاشق چایخوری پوست لیمو (5 گرم)

فلفل سیاه

1 حبه بزرگ سیر ، خرد شده

 

آماده سازی :

 

اولین کاری که باید انجام دهید این است که کلم بروکلی را بشویید و آن را تکه تکه کنید.

سپس ، مقدار کمی آب را در قابلمه بجوشانید و کلم بروکلی را بخارپز کنید تا نرم شود.

وقتی کلم بروکلی به اندازه دلخواه شما نرم شد ، کلم بروکلی را روی سینی فر که با کاغذ روغنی پوشانده شده قرار دهید. آب لیمو ، روغن زیتون ، سیر و فلفل را به آن اضافه کنید.

از آنجا که کلم بروکلی از قبل بخار پز شده است ، فقط آن را در فر مدت کمی قرار می دهیم. 15 دقیقه برای قهوه ای شدن کلم بروکلی کافی است.

در صورت تمایل می توانید کلم بروکلی را با مواد دیگر مخلوط کرده و بجای اینکه ابتدا بخارپز کنید ، آن را مستقیماً داخل فر قرار دهید. در این حالت ، پختن بین 30 دقیقه تا 40 دقیقه کافی خواهد بود.

بعد از اینکه کلم بروکلی را از فر خارج کردید و قبل از سرو ، آن را با پوست تزئین کنید.سپس سرو کرده و لذت ببرید و از مزایای آن بهره مند شوید.


ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده