دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» کاهش وزن بدون احساس گرسنگی

کاهش وزن بدون احساس گرسنگی

کلیدهای کاهش وزن بدون احساس گرسنگی

 

برای کاهش وزن بدون اینکه گرسنه شوید ، باید غذاهایی را انتخاب کنید که سرشار از فیبر اما کم کالری باشند.

 

بزرگترین مشکل این است که اکثر رژیم های غذایی واقعا محدودکننده هستند و تقریباً ما را گرسنه باقی می گذارند. با این حال ، پزشکان و متخصصان تغذیه به طور گسترده در مورد این موضوع تحقیق می کنند و می گویند راه بهتری برای دستیابی به این هدف نیز وجود دارد.

 

شما می توانید منابع رژیم ، ورزش و کاهش وزن بی شماری پیدا کنید. کارشناسان تخمین می زنند که تقریباً 40٪ از جمعیت جهان دارای اضافه وزن هستند و از دهه 1970 چاقی در سراسر جهان سه برابر شده است.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

 

چاقی فقط یک مشکل زیبایی شناختی نیست ، بلکه به یک مشکل بهداشتی در سراسر جهان تبدیل شده است. در این مقاله ، ما توضیح خواهیم داد که چگونه بدون احساس گرسنگی ، وزن کم کنید!

 

اهمیت کاهش وزن

 

امروزه ، تعداد افراد دارای اضافه وزن ، بسیار زیاد هستند و به طور مداوم افزایش می یابد. این به این دلیل است که در سال های اخیر ما با یک زندگی کم تحرک ، یک رژیم غذایی پر از غذاهای فرآوری شده و فست فود سرشار از چربی سازگار شده ایم.

 

هر چقدر هم که کمپین های سلامتی سعی در بالا بردن سطح آگاهی عمومی دارند ، بیشتر مردم فکر می کنند که اضافه وزن فقط یک مشکل زیبایی شناختی است. با این حال ، این وضعیت بسیار جدی تر از آن است که تصور شود. اضافه وزن و چاقی یک مشکل سلامتی نیز بحساب می آیند.

 

مطالعات نشان می دهد افراد دارای اضافه وزن بیشتر به دیابت مبتلا می شوند و احتمال بروز مشکلات قلبی عروقی در آنها بسیار بیشتر است.

 

به همه این دلایل ، یافتن رژیم غذایی که به ما امکان کاهش وزن دهد بسیار مهم است. با این حال ، فقط کاهش وزن کافی نیست ، بلکه مهم است که این وزن را حفظ کنید و از اثر مخرب بازگشت استفاده نکنید. به همین ترتیب ، مهم است که رژیم غذایی خود را با ورزش مداوم و روزانه ترکیب کنید.

 

لاغر شوید بدون اینکه خودتان را گرسنه نگه دارید

 

ایده اصلی برای کاهش وزن بدون گرسنگی یافتن غذاهایی است که احساس سیری را افزایش می دهند اما کالری زیادی ندارند. به عنوان مثال ، خوردن سیب و خوردن شکلات باهم برابری نمیکنند. سیب سیرکننده تر است زیرا کالری کمتری و حجم بیشتری دارد.

 

بنابراین ، اول از همه ، مهم است که غذاهای غنی از فیبر را در رژیم غذایی خود بگنجانید. غذاهای سرشار از فیبر قبل از هضم در دستگاه گوارش بیشتر می مانند که همین امر باعث می شود که دیتر احساس گرسنگی کنید.

 

بعلاوه ، این غذاها بسیار حجیم هستند اما کالری کمی دارند ، همانطور که ما از سیب به عنوان یک مثال و نمونه بارز یاد کردیم. همه میوه ها و سبزیجات ویتامین های مورد نیاز روزانه ما را تأمین می کنند ، انتقال روده را بهبود می بخشند و سیری را افزایش می دهند.

 

از طرف دیگر ، ما باید میزان چربی دریافتی در رژیم غذلیی خود را کاهش دهیم و میزان پروتئین را نیز افزایش دهیم. گوشت های کم چرب مانند مرغ ، بوقلمون یا برخی ماهی ها می توانند به شما کمک کنند تا بدون احساس گرسنگی وزن خود را کاهش دهید.

 

جنبه های دیگری نیز باید در نظر گرفته شود ، مانند شاخص گلیسمی. هر چه شاخص گلایسمی، عدد بالاتری را نشان دهد، قند خون به سرعت بالا رفته و در نتیجه مدت زمان کوتاهی پس از مصرف آن غذا، احساس گرسنگی خواهید داشت.

 

این پارامتری مهم است زیرا با احساس سیری رابطه مستقیم دارد. علاوه بر این ، همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، این پارامتر برای افرادی که دیابت دارند و دارای بیماری مرتبط با اضافه وزن هستند ، بسیار مهم است.

 

رژیم غذایی سالم نباید ملال آور باشد. راز موفقیت در تعادل بخصوص تعادل انرژی است که با غذا به دست می آوریم.

 

رژیم خود را بهینه کنید تا بدون اینکه گرسنه شوید لاغر شوید

 

کاهش وزن بدون گرسنگی امری ممکن است. راه ایده آل برای انجام صحیح این امر همیشه مشورت با یک متخصص تغذیه یا پزشک است. همچنین ، رژیم های غذایی باید با ورزش ترکیب شده و به عنوان یک شیوه زندگی و نه یک چیز گاه به گاه با آنها رفتار شود.

 

هر رژیم متعادل باید شامل مصرف میوه ها و سبزیجات باشد. همچنین نوشیدن آب به میزان کافی بسیار مهم است. اگرچه این مقدار در افراد مختلف متفاوت است ، اما بطور متوسط هر فرد باید در هر روز حدود 1.5 تا 2 لیتر آب بنوشد. هنگام تهیه برنامه رژیم غذایی ، باید میزان کالری غذا و سیری را که می تواند تأمین کند ، در نظر بگیرید.موفق باشید.


ارم بلاگ

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده