خرید از سراسر دنیا


» آب درمانی و کاهش وزن

آب درمانی و کاهش وزن

آیا می خواهید به راحتی و بدون احساس گرسنگی لاغر شوید؟ البته که این امر ممکن است! با آب درمانی هم احساس سیری خواهید کرد و هم سموم اضافی را از بدن خارج خواهید کرد.

 

آیا از تلاش مداوم برای رژیم گرفتن خسته شده اید؟ آب درمانی ممکن است راه حل شما باشد.

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

 

بعد از چند بار تلاش برای رژیم گرفتن و کاهش وزن ، ناامید شدن از نتایج بدست آمده کاملاً معمول است.

 

اگر به دنبال گزینه جدید یا چیز ساده تری هستید ، باید در مورد آب درمانی برای کاهش وزن اطلاعات کسب کنید. تا به حال چیزی از در این باره شنیده اید؟ اگر چیزی نشنیده اید یا می خواهید بیشتر بدانید ، مقاله ما را بخوانید و با بررسی اجمالی ما به این موضوع پی ببرید.

 

متوجه خواهید شد که این کار بسیار ساده و بسیار مفید است ، به علاوه نیازی به ایجاد تغییرات شدید ندارید و نیازی نیست به خود فشار زیادی بیاورید.

 

آب درمانی برای کاهش وزن از کجا ناشی می شود؟

 

اگرچه آب درمانی در دنیای غرب محبوبیت بیشتری پیدا کرده است ، اما در حال حاضر در ژاپن بسیار شناخته شده است.این روش در ژاپن برای پاکسازی معده و بهبود سیستم هضم استفاده می شود. علاوه بر این ، مشخص شده است که به شما کمک می کند انرژی بیشتری کسب کرده و تا به کاهش وزن کمک کنید.

 

به طور سنتی ، توصیه می شود در چند دقیقه اول پس از بیدار شدن مقدار زیادی آب بنوشید. در ژاپن ، چند ساعت اول صبح به عنوان "ساعت های طلایی" شناخته می شود. آنها معتقدند در این دوره زمانی که آب می نوشید ، عملکرد سیستم گوارشی و به طور کلی سلامتی شما به طور قابل توجهی بهبود می یابد.

 

آب درمانی چیست؟

 

اگرچه ممکن است نام این روش درمانی پیچیده به نظر برسد یا محدود کننده بودن آن را نشان دهد ، اما در واقع کاملاً برعکس است. آب درمانی دارای برخی از قوانین یا مراحل خاص است که رعایت آنها آسان است. اینها عبارتند از:

 

به محض بیدار شدن باید بین 400 تا 600 میلی لیتر آب بنوشید. انجام این کار قبل از خوردن هر غذایی مهم است. در کل ، این مقدار آب بین 4 تا 6 لیوان آب است. بهتر است آب را هنگام صبح ولرم بنوشید و یا آبی که در دمای اتاق بوده است را مصرف کنید. اگر طعم دهنده ای می خواهید ، می توانید آب لیمو تازه اضافه کنید ، اما به هیچ وجه شیرین کننده به آب خود اضافه نکنید.

گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع مطلب مرتبط گیاهان دارویی برای درمان بیماری های شایع

 

دندان های خود را مسواک بزنید و قبل از خوردن هر نوع غذا 45 دقیقه تا یک ساعت صبر کنید. اگر بسیار گرسنه از خواب بیدار شدید نگران نباشید. مقدار آبی که می نوشید به احساس سیری شما کمک می کند و حداقل 45 دقیقه حس گرسنگی را از شما دور میکند.

 

یک صبحانه کامل بخورید که سبک باشد اما مواد مغذی کافی برای شما فراهم کند. مهم است که روز خود را به درستی شروع کنید و غذاهای طبیعی ، ارگانیک و با کیفیت بخورید. از غذاهای فرآوری شده ، گوشت ها و روغن ها خودداری کنید. چند گزینه خوب اسموتی و سالاد است ، اما یک وعده جو دوسر ، آجیل و شیر نیز خوب است.

 

بقیه وعده های غذایی باید سبک باشند تا آب درمانی بتواند به درستی کار کند.

 

دو ساعت پس از خوردن غذا ، باید از نوشیدن مایعات خودداری کنید. با این حال ، باید اطمینان حاصل کنید که روزانه دو لیتر آب مصرف می کنید.

 

توصیه های کلی برای کاهش وزن با آب درمانی

 

می توانید کمی نمک به آب اضافه کنید تا هیدراتاسیون بدن شما تسهیل شود. با این حال ، اگر نمک مشکل سلامتی خاصی برای شما ایجاد می کند ، این کار را با دقت انجام دهید. البته اگر پزشک به شما گفته است که رژیم غذایی شما باید کم سدیم باشد ، از این ترفند صرف نظر کنید. متوجه خواهید شد که بدن شما به طور طبیعی تمام آب مورد نیاز را جذب می کند.

 

از مصرف هر نوع قهوه ، الکل یا مواد تحریک کننده خودداری کنید. از آنجا که هدف از آب درمانی ، سلامت بدن شما است ، بیشتر در معرض آسیب این نوشیدنی ها قرار می گیرد. این نوشیدنی ها را برای مدتی کنار بگذارید . اگر چیز خوشمزه ای می خواهید ، همیشه مقدار کمی اسموتی سبز یا آب میوه طبیعی را انتخاب کنید و جایگزین موارد فوق کنید.

 

اگر یک بیماری خاص دارید که باید مراقب باشید و رژیم خود را کنترل کنید ، فقط پس از مشورت با پزشک این روش درمانی را امتحان کنید. آیا شما از این روش درمانی اطلاع داشتید؟

 

ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای تبدیل عکس های معمولی به عکس های آتلیه ای مشاهده