دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اشتباهات هنگام رژیم گرفتن

اشتباهات هنگام رژیم گرفتن

6 رایج ترین اشتباه هنگام رژیم گرفتن

 

ممکن است فکر کنید که هرگونه رژیم غذایی برای کاهش وزن برای شما مناسب است ، اما حقیقت این است که شما باید انتخاب های خود را متناسب با موقعیت خاص خود تنظیم کنید. همه رژیم های غذایی تاثیر یکسان بر همه افراد ایجاد نمیکنند.

 

در مورد رژیم غذایی ، رعایت رژیم غذایی سالم کافی نیست. حقیقت این است که وضعیت بسیار پیچیده تر از لین حرفاست است. امروز ما می خواهیم برخی از اشتباهات رایج را که هنگام رژیم گرفتن مرتکب شده ایم را با شما به اشتراک بگذاریم. بنابراین می توانید از آنها اجتناب کنید به این نکات توجه کنید و ببینید آیا رژیم غذایی بعدی شما موثر تر است یا خیر!

  

1 . وزن شدن مکرر


درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

هر ساعت بررسی وزن خود کاری جز دلسرد کردن شما انجام نمی دهد.

 

وقتی غذا می خورید و کالری می سوزانید ، فراموش نکنید که وزن بدن شما می تواند به طور قابل توجهی در طول روز تغییر کند. بنابراین ، نگران آنچه در مقیاس می بینید نباشید.

 

علاوه بر این ، در همان ساعت از روز از مقیاس یکسان استفاده کنید و ترجیحا بر روی یک ترازوی ثابت آن هم بدون لباس بروید تا وزن لباس های شما شامل نشود.در این حالت وقتی متوجه می شوید که ترازو وزنی را که می خواهید ببینید نشان نمی دهد ، از احساس اضطراب جلوگیری می کنید.

 

2. پیروی کردن از رژیم غذایی مختص دیگران

 

در حالی که برخی معتقدند که هر رژیم غذایی به طور یکسان بر همه افراد تأثیر می گذارد ، این امر کاملا درست نیست. ممکن است یک دوست یا یکی از اعضای خانواده تجربه خوبی در مورد رژیم غذایی داشته باشند ، اما ممکن است تأثیر کمی برای شما داشته باشد یا هیچ تاثیری نداشته باشد.

 

به یاد داشته باشید که هر بدن واکنش متفاوتی به رژیم غذایی نشان می دهد. همچنین در مورد تعداد وعده های غذایی که در روز می خورید وسواس نداشته باشید.

 

صبحانه ، ناهار و شام مهمترین از پنج وعده غذایی توصیه شده هنگام رژیم گرفتن هستند. اگر غذای سالم نخورید ، نمی توانید وزن خود را کاهش دهید.

 

3. تنوع ندادن غذا

 

سبزیجات و میوه ها در رژیم غذایی شما نباید خسته کننده باشند. همه چیز بستگی به نحوه تهیه آنها دارد. اگر هر شب سالاد بخورید ، بدون شک حوصله تان سر می رود.

 

به یاد داشته باشید ، هرچه تنوع بیشتری با مواد اولیه خود ایجاد کنید ، بیشتر احساس خواهید کرد که در حال رژیم گرفتن و وزن کم کردن هستید. این برای پیروی از رژیم غذایی و لذت بردن بیشتر از آن بسیار مهم است زیرا مستقیماً بر انگیزه شما تأثیر می گذارد.

 

رژیم گرفتن به این معنا نیست که نمی توانید از غذا و تهیه آن لذت ببرید. بنابراین مواد جدید را مخلوط کرده و نوآور باشید.

 

4. وسواس ورزش

 

ورزش جزء اساسی کاهش وزن است و باید با رژیم غذایی ترکیب شود ، اما در مورد آن وسواس نداشته باشید. در حالی که ورزش یکی از عوامل اصلی کاهش وزن است ، شما باید میزان کالری دریافتی خود و روال معمول خود را در ورزشگاه متعادل کنید.

 

5. ایجاد استثناء در طول رژیم غذایی

 

اگر در فکر خوردن چیزی هستید که نباید بخورید ، این کار را نکنید. اگر این مجموعه رفتارها را شروع کنید ، نمی توانید به رژیم خود پایبند باشید.

 

به اشتراک گذاشتن یک دسر یا خوردن برخی شیرینی ها در یک جلسه کاری ممکن است چیز کوچکی باشد ، اما به یاد داشته باشید که باید طبق معمول به رژیم خود پایبند باشید. اگر فکر نمی کنید می توانید این کار را انجام دهید ، بهتر است عزم خود را برای پیروی از رژیم غذایی زیر پا نگذارید.

 

این می تواند به شما در جلوگیری از وسوسه های شکستن روال عادی و اجتناب از تمام وعده های غذایی که برای تهیه آنها بسیار زحمت کشیده اید ، کمک کند. اجتناب از خطا همیشه گزینه بهتری است.

 

6. عدم نوشیدن آب کافی

 

حفظ رطوبت بدن همیشه مهم است ، حتی اگر رژیم کم کالری دارید.

 

بهترین کار این است که روزانه دو لیتر مایعات بنوشید ، یعنی آب ، نوشیدنی های کم کالری حاوی آب یا آب سبزیجات. البته ، شما نباید بیش از چهار لیتر در روز مصرف کنید ، زیرا به این ترتیب بسیاری از مواد معدنی مفید را از ادرار خود خارج کرده و کلیه های خود را تحت فشار قرار می دهید.

 

اشتباهات دیگری که هنگام رژیم گرفتن انجام می شود

 

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

موثرترین رژیم ها ، رژیم هایی هستند که معمولاً به شما اجازه می دهند کالری کمتری از آنچه در طول روز می سوزانید مصرف کنید. این امر باعث کاهش وزن می شود. عوامل متعددی بر این میزان تأثیر می گذارد که برخی از آنها احتباس مایعات و قاعدگی است. در حالی که این شرایط موقتی هستند ، اما می توانند بر نتایج رژیم غذایی شما تأثیر بگذارند.

 

ارم بلاگ

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن   |   تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه! مشاهده