بازدید سایت خود را میلیونی کنید


» سم زدایی بدن در طول هفته

سم زدایی بدن در طول هفته

برنامه یک هفته ای سم زدایی با اسموتی

 

به عنوان بخشی از یک برنامه سم زدایی، نوشیدن حداقل دو لیتر آب در روز برای بهبود عملکرد کلیه ها و تشویق پاکسازی کلیه ها بسیار مهم است.

 

درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟ مطلب مرتبط درمان های آلرژی چقدر موثر هستند؟

دتاکس به معنای پاکسازی بدن است. این یک روش درمانی است که به شما کمک می کند تا از شر سموم خلاص شوید، بدن خود را تمیز کنید، احساس انرژی و تناسب اندام بیشتری داشته باشید و وزن متعادل و سالمی به دست آورید. آیا می خواهید در مورد یک برنامه سم زدایی با مزایای سلامتی باورنکردنی بیشتر بدانید؟ پس ادامه مقاله را حتما مطالعه کنید.

 

برنامه سم زدایی چیست؟

 

این یک برنامه کوتاه مدت است که هدف آن حذف سموم از بدن شما از طریق غذاهای سم زدا و مکمل های طبیعی است. در این برنامه سم زدایی ، آب میوه ها، اسموتی ها و گیاهانی وجود دارد که می توان از آنها برای سم زدایی به طور کلی استفاده کرد.

 

علاوه بر این، رژیم های غذایی معجزه آسایی وجود دارد که به شما امکان می دهد با خوردن تنها یک غذا برای مدت زمان مشخصی وزن کم کنید. اما باید بگوییم که برنامه سم زدایی باید سالم و مغذی باشد و با یک رژیم غذایی متعادل تکمیل شود. به این ترتیب می توانید بدون به خطر انداختن سلامتی خود به نتایج مثبت برسید.

 

برنامه سم زدایی چگونه عمل می کند؟

 

سمومی که در بدن انباشته شده و می توانند باعث بیماری شوند را از بین می برد.

عملکرد اندام های داخلی مانند کبد و کلیه ها را بهبود می بخشد.

دستگاه گوارش را متعادل می کند و با اختلالات روده ای مبارزه می کند.

شما احساس انرژی و سرزندگی می دهد.

با اضطراب، افسردگی، استرس و اختلالات عصبی مشابه مبارزه می کند.

خواب شما را تنظیم می کند.

مکانیسم دفاعی شما را در برابر انواع پاتوژن ها افزایش می دهد.

به رفع مشکلات پوستی مانند اگزما و پسوریازیس کمک می کند.

علائم بیماری های مزمن را کاهش می دهد.

 

چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟ مطلب مرتبط چگونه می توانم هموگلوبین خود را سریع افزایش دهم؟

برنامه سم زدایی علاوه بر فواید سلامتی، ظاهر شما را نیز بهبود می بخشد. پوست، مو و ناخن های شما را سالم تر می کند. مواد مغذی موجود در اسموتی های سبز به حذف سموم از بدن شما کمک می کند.

 

به این ترتیب چربی اضافی پوست و موی شما کاهش یافته و پوست شما نرمتر می شود. انواع زبری و آکنه روی پوست شما از بین می رود. همچنین یکی از بهترین راه ها برای جلوگیری از پیری زودرس و ایجاد چین و چروک است.

 

اسموتی های سم زدا

 

اسموتی سیب و کیوی

 

فریب رنگ این اسموتی ها را نخورید و فکر نکنید طعم بدی دارند. اگرچه رنگدانه غالب آنها سبز است، اما ترکیب سبزیجات و میوه ها رایحه ای شیرین به آنها می دهد. شاید از همان روز اول از دیدن این همه طعم لذیذ و هم فواید آن شگفت زده شوید.

 

مواد لازم :

 

1 دسته اسفناج خام  (200 گرم)

2 برش کیوی

2 قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر (24 گرم)

1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل طبیعی (14 گرم)

یک قاشق چایخوری آرد گندم (5 گرم)

1 قاشق چایخوری پودر اسپیرولینا (4 گرم)

2 لیوان آب (400 میلی لیتر)

 

همه این مواد را در مخلوط کن بریزید و به عنوان میان وعده هر روز درست کرده و میل کنید . برای جلوگیری از یکنواختی ، ما لیست زیر را به شما پیشنهاد میکنیم تا هرروز هفته با طعمی متفاوت و خواص و بینظر انواع میوه و سبزیجات رو به رو شوید.

 

شنبه


می توانید برنامه سم زدایی خود را از روز اول با کلاسیک ترین دستور غذا یعنی اسموتی اسفناج و توت فرنگی شروع کنید. این اسموتی سرشار از آهن، اسید فولیک و ویتامین C است. بنابراین در پیشگیری از کم خونی و خستگی بسیار موفق است.

 

یکشنبه


این اسموتی با آرگولا و آناناس درست می‌شود، بنابراین طعم آن کمی تلخ اما دلنشین است. این اسموتی بدن شما را به خوبی تمیز می کند، سیستم گوارش شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تا از شر بیماری های گوارشی خلاص شوید.

 

دوشنبه


این اسموتی یک طعم عجیب و غریب دارد که با شاتوت و انبه درست می شود. این اسموتی سرشار از بتاکاروتن، آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی قوی دارد. علاوه بر این، عملکرد سالم روده های شما را تقویت می کند.

 

سه شنبه


برای این اسموتی می‌توانید از سبزی‌هایی که نمی‌خورید استفاده کنید و آن را با میوه‌ای که دوست دارید مخلوط کنید تا طعم‌دار شود. برای مثال می توانید از برگ تربچه و گلابی استفاده کنید. این یک اسموتی است که عملکرد کبد و کلیه شما را بهبود می بخشد و یک اثر سم زدایی قوی ایجاد می کند.

 

چهارشنبه


آخر هفته نزدیک است. سپس نوبت به تقویت برنامه سم زدایی با شاهی و سیب می رسد! این ترکیب یک اسموتی عالی برای سلامت کبد شما است.


پنجشنبه


در این روز به شما یک اسموتی بسیار مغذی پیشنهاد می کنیم: برگ چغندر و آووکادو. این اسموتی سرشار از ویتامین ها، اسیدهای چرب ضروری و مواد معدنی است.

 

جمعه


هفته را با اسموتی بنفش به پایان می‌رسانیم: اسفناج و بلوبری. این اسموتی به پیشگیری از عفونت ادراری و بهبود سلامت چشم کمک می کند.

 

ارم بلاگ


بازدید سایت خود را میلیونی کنید
فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   تهران وکیل   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


ثروتسازی با هیپنوتیزم! (80%تخفیف+هدیه ویژه) ثروتسازی با هیپنوتیزم! (80%تخفیف+هدیه ویژه) مشاهده